Time flies.... having a blast!!! - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Koen & Janine Los Buning - WaarBenJij.nu Time flies.... having a blast!!! - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Koen & Janine Los Buning - WaarBenJij.nu

Time flies.... having a blast!!!

Blijf op de hoogte en volg Koen & Janine

24 December 2013 | Australië, Rockhampton

Wat heerlijk om 8 weken vakantie te hebben.... dat betekent alle tijd en rustig aan doen, en das best wennen soms, haha!

We zijn al weer 2,5 week in Australie, en alweer zoveel gezien en gedaan!!!
Na t ruige regenwoud zijn we naar Port Douglas gereden om een tripje naar t reef te doen! Heerlijk dagje op zee, en ja, ook ik heb gesnorkeld, met een mooie stinger suite :D, en Koen heeft een paar mooie duiken gemaakt.

Daarna richting Mareeba en Atherton gereden, richting the tablelands. Bat-hospital bezocht, een paar watervallen bekeken en een canopy tour gedaan, super cool.
Daarna teruggereden naar Cairns om Mandy en Geert te zien; te gaaf dat t gelukt is elkaar te zien aan de andere kant van de wereld!!!

Na Cairns begon onze tour zuidwaarts: via Etty Bay eindelijk wilde cassowaries gezien en daarna in Townsfill overnacht (niet echt boeiend, behalve dat we een 1,5m lange haai zagen vlakbij de shore!!!!) doorgereden naar Airlie Beach, waar we 4 dagen zijn gebleven, even relaxen van alle vakantie stress :D. Vanuit Airlie Beach een geweldige zeiltocht gemaakt naar de Whitsunday Islands! Heel mooi gesnorkeld en samen met turtles gezwommen, wat een mooie en grote beesten!
Daarna ff 2 daagjes niks, behalve chillen bij de lagoon.... Yup, ons leven is echt zwaar!!! En vandaag gingen we vliegen naar t reef over de whitsunday eilanden: echt te gaaf!!!! Vanuit de lucht is t reef zo mooi!! En eenmaal geland op t water ook nog eens t mooiste coraal ooit gezien tijdens een uur snorkelen in een afgelegen lagoon, wauwsie!!!!

Nu maken we een tussenstop in Rockhampton, on our way richting wat mooie grotten en daarna Fraser Island. We waren ff vergeten dat t kerst is... dus ff een rustdagje ingelast, haha!

Have a lovely christmas everyone!!

(PS. Foto's volgen nog)

• 24 December 2013 - 11:57

Rinus Buning:

Fijn om te horen dat jullie van een prachtige vakantie genieten.
    Heel veel plezier de komende weken.
    Wat zal de volgende ontdekking zijn?
    En voor woensdag en donderdag; PRETTIGE KERSTDAGEN in het warme Australië.

Groetjes

• 25 December 2013 - 08:02

Ina:

Hee Janine en Koen,

Wat fijn dat jullie het zo mooi hebben.
    Fraser Island is prachtig,(pas wel op voor de dingo,s)
    Mooi land he!! Hebben jullie last van de warmte?? (vochtig)
    Hier alles goed.

Wens jullie hele fijne kerstdagen en nog veel om van te genieten!!!

Liefs mama.

• 13 Januari 2014 - 08:49

Rinus Buning:

Aangekomen in Melbourne, en de Australianl Open begint vandaag (maandag 13-01-2014).
    Dan is het natuurlijk de tijd om een kijkje te nemen.
    Love - 40, set and game voor ........... Ja, voor wie?
    Hebben jullie nog een favoriet, die moet winnen?
    Het zal wel lekker warm zijn op de tribune. Goed insmeren en een pet op.
    Veel plezier in Melbourne.

Groetjes, papa